RAČUNALNIŠKI ITS: ENIGMA

Ključno (raziskovalno) vprašanje:
Ali še sploh lahko uidemo informacijski tehnologiji?

Opis/srž ITS: razvijanje algoritmičnega načina razmišljanja, krepitev digitalnih kompetenc, osnove programiranja v različnih programskih jezikih.

SKUPNI INTERDISCIPLINARNI CILJI:

  • nadgradnja, poglabljanje in povezovanje učnih vsebin pri različnih predmetih,
  • učenje na izkustven način,
  • sodelovalno/skupinsko/samostojno delo,
  • delo z različnimi viri,
  • prelivanje teoretičnega znanja v uporabno/povezovanje teorije z življenjem,
  • navduševanje za raziskovalno delo,
  • razvijanje  algoritmičnega  načina  razmišljanja na matematičnih problemih.

KONKRETNO:

  • izdelava vremenske postaje ter obdelava ter analiza izmerjenih podatkov,
  • obisk predavanj na tematiko IKT-UI,
  • sestavljanje računalnikov v sodelovanju z zunanjimi izvajalci,
  • uporaba 3D tiskalnika,
  • izdelava ter programiranje robotov.

 EKSKURZIJE:

  • ogled izbrane tovarne in proizvodnje avtomobilov,
  • ogled institucij v tujini,
  • ogled tehniškega muzeja ter BMW muzeja v Münchnu.

 

 

  

Dijaki drugega letnika smo si pri tehnološko-računalniškem ITS-u ogledali avtonomnega mobilnega robota, ki v Splošni bolnici Slovenj Gradec pomaga pri razvažanju hrane, zdravil in drugih pripomočkov.

 

Dostopnost